11 תשובות
שמאל מרכז
ימנית
ימין מרכז
אחריי מה שקורה אני באמצע
שמאלני
אנונימי
ימני ביבי המלך
אני צעירה מידי בשביל זה ואני פחות מבינה בזה אבל אני יודעת שביבי עשה כמה בחירות טובות בעבודותו וכל השאר די פחות אז לדעתי אני ימין
ימני
ימין
לא זה ולא זה. לי יש דעות משלי, חלקן ימניות חלקן שמאלניות.
מרכז
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: