7 תשובות
זה מקסים וזה קרינג'י וזה מתוק.
כנראה שהייתי מגיבה כמוה, מסמיקה ולא מגיבה. יש רגעים שהשתיקה יפה לה
אל תיפגע זאת אך ורק דעתי האישית, אבל לדעתי זה יותר מדי קיטשי ואני הייתי צוחקת מבפנים.
הייתי אומרת לו בעדינות שזה יותר מדי קיטשי ומוגזם ושיוריד ברמה של דברים כאלה.
אבל אל תשאל אותנו מה אנחנו חושבות, תשאל את בת הזוג שלך אם היא אהבה את זה.
אחרי הכל, מה שהיא חושבת אמור לשנות לך ולא מה שאנחנו חושבות.
מזכיר לי חלק מסדרות
לשאלתך
זה ספק קיטשי ספק מדהים
ואם הבן זוג שלי היה אומר לי את זה
כנראה שהייתי מסתכלת עליו במבט מוזר עם ממש קצת חיוך ונותנת לו כזו צאפחה לכתף וממשיכה (עזוב אני מוזרה)
איזה חמוד
לא יצאת קיטשי זה בסדר ולשאלתך נראלי פשוט מחבקת אותו
זה נשמע כמו סצנה מסדרה הייתי צוחקת ומחבקת גם
אויי זה כזה חמודד