50 תשובות
תלוי נורא, אם הוא מחמיר אותו/מלחיץ אותך/מקשה עלייך אני חושב שתשבי איתו לשיחה ותסבירי לו שזה סהכ הפסקה קטנה שבה את צריכה שקט לעצמך כביכול ושהקשר טיפה גורם למצב הנפשי שלך פשוט להיות פחות בסדר
אם את מרגישה שטת צריכה את זה כן
פשוט תדעי שלרוב מההפסקות האלה לא חוזרים
אולי הוא לא חבר טוב אם צריכה הפסקה בגלל המצב הנפשי שלך, הוא אמור לעזור
^
זה לאוו דווקא קשור אליו אולי פשוט לא נעים לה להשאיר אותו ככה שהמצב הנפשי שלה לא טוב..
עם את חושבת שאת צריכה את זה אז כן אבל הוא שם בשביל לעזור לך לא לדרדר את מצבך
חושבת שאם זה יעשה לך טוב אז כן
אם את מרגישה שהוא מקשה עלייך לעיתים אז כן, אבל אל תפחדי לבקש ממנו עזרה במצבך. אתם אמורים לעזור אחד לשני במצבים כאלה בדרך כלל.. אבל סך הכל מה שיעשה לך טוב, מקווה שהמצב שלך ישתפר ואני תמיד כאן אם את צריכה עזרה/ לפרוק 3>
אני ממליץ שכן בגלל שאת צריכה קצת שקט לעצמך ולטפל בעצמך וכל מה שעובר עלייך
אם הקשר איתו מקשה עלייך אז כן, תסבירי לו שזה לא קשור אליו אלא אלייך והמצב הנפשי שלך פשוט לא מאפשר לך להיות בקשר כזה כרגע.
אם זה כן קשור אליו ולהתנהגות שלו אז אולי תנסי לדבר איתו קודם על הדברים הספציפיים בהתנהגות שלו שמקשים אלייך
לא
למה שתעשי דבר כזה?
את בוגדת בו?
אנונימי
לא
אני מניחה שבחיים יהיו לך עוד מצבים כאלו אז כל פעם תקחי הפסקות?
ואם תהיי נשואה אז בכלל זה יהיה מורכב
אבל אם הוא מקשה עלייך אז פשוט לדבר איתו ואם זה לא עובד אז לחשוב להיפרד
בגיל שלך לא אמור להיות לך חבר
זה מוביל לאסונות
מהסיבות שאמרת לי, כן
שואל השאלה:
נטו למענו.
הוא בתקופה טובה בחיים, אני לא רוצה להרוס לו את זה
תודה רבה לכולם על התשובות❤
אנונימי
מקווה שישתפר לך המצב❤
שואל השאלה:
למה שאני אהרוס לו?^^
תודה רבה, אתה מדהים^
אנונימי
אפשרי אם זה משפיע עליו לרעה
בוקר טוב:)
אולי תנסי לדבר איתו על זה?...
אם את מרגישה שזה מה שיעזור לך, כן. אם זה מזיק לך למצב הנפשי ולא עושה לך טוב אז לכי על זה.. בהצלחה
אם הוא חבר אמיתי,אני מאמין שהוא ישאר שם בשבילך גם בקשיים.
כמו שאמרו, תלוי אם הוא עוזר לך או מעיק עלייך...
מזה לקחת הפסקה זה או להיפרד או להישאר כי אז זה ישאיר את שניכם בנקודה לא נעימה
אם את מרגישה שאת צריכה זמן לבד בגלל המצב הנפשי תעשי חושבים אני ממליצה לך להיפרד אבל אם את מרגישה שהוא יוכל להרגיע אותך וכאלה תישארו ביחד
יאללה בהצלחה ומקווה שהכל יהיה טוב ושהמצב הנפשי שלך יחזור להיות טוב❤
אנונימית
תדברי איתו, אולי הוא יכול לעזור בהחלטה ואולי גם בטיפול במצב הנפשי שלך. תנסי להסביר לו.
אנונימי
אני בטוח שאת לא הורסת לו, הוא חבר שלך, הוא שם בשבילך תמיד גם אם את במצב רע וגם אם זה יבאס לו את היום, הוא תמיד רוצה בטובתך
לא
זה חבר שלך מה קשור אליו? להפך את צריכה חבר אם המצב הנפשי שלך קשה מישהו שיתמוך בך
קראתי את התגובות והבנתי שאת רוצה להתנתק איתו לכאורה בשבילו.
אם זה המצב, בבקשה אל.
אני מכירה את ההרגשה וכמות האנשים הטובים והחברים שאיבדתי בחיים בגלל מחשבות כאלה היא פשוט לא שווה את זה.
הוא איתך מסיבה מסויימת, תזכרי את זה.
והרבה יותר יכאב לו אם תעזבי אותו מאשר עם תישארי במצב נפשי לא טוב.
לכי תדעי, אולי הוא ישפיע עלייך לטובה? את תופתעי כמה אנשים מסוגלים להתמודד עם דברים כאלה, אפילו אם נראה לנו שזה רק יפריע להם.
בקיצור, תישארי איתו. אל תפחדי להתפרק ולהיפתח ליידו. בסופו של דבר, לדעת לקבל גם את הדברים הפחות חיוביים וכיפיים במערכת יחסים זו תכונה הכרחית.
בהצלחה, ואם את צריכה להתייעץ או לפרוק אני תמיד פה ❤
אני חושבת שהוא דווקא צריל לעזור לך אם זה אבל אםאת מרגישה שלא מתאים לך עכשיו אז כן
היי genie,
בדיוק היום נזכרתי שלא ביקרתי פה לאחרונה, וכשאני תמיד נזכר באתר הזה, אני גם איכשהו נזכר בך.

אז ראשית כל, אני מצטער לשמוע שאת מרגישה ככה, ומן הסתם שלא נכנס לפרטים למה וכמה את מרגישה ככה.

שנית כל, אני חושב שאת צריכה ללמוד למנף את התחושות והגישה של חבר שלך, ולמעשה להיעזר בו.

המצב הנפשי של כולנו לאחרונה לא משהו. לטענתי זה משהו שכרגע עובר על המדינה שלנו עם כל הפילוג, ההסתה והקריאות לאלימות. ההבדלים שעושים בין אזרחים כאלה ואחרים.. וכמו שאמרתי, חלקנו מרגישים רע בעקבות זה וחלקנו גם בעקבות דברים אחרים.
אז רק כדי שתביני, כולנו איתך. כל אחד וסיבותיו שלו. ברור לי גם שזה לא שהמצב במדינה הוא זה שגרם לך ספציפית להרגיש ככה, אבל שתדעי שעל כולנו עוברת תקופה לא משהו לעיתים.

אני חושב שכדאי שתחלקי עם חבר שלך את התחושות שלך, וממש תאמרי לו סטרייט פורוורד מה את מרגישה.
סבירות גדולה שהוא ירגיע אותך וירצה להיות שם כדי לעזור לך. אני די בטוח שרובנו (השפויים) היינו רוצים לעזור לבת הזוג שלנו, וחלילה לא להתכחש למצבה. כמו שלא היינו רוצים שיוותרו עלינו.
כמובן, אם המצב שלך מחמיר או חלילה כרגע ממש חמור, ואת מרגישה שאין דרך אחרת... זה זמן טוב לדבר עם ההורים או חברים קרובים שליוו אותך בתקופות כאלה ואחרות בחיים, שמכירים אותך במצבים כאלה.
מן הסתם, להסביר לחבר שלך שאת עלולה להיות קצת קצרת רוח ואולי "מגעילה" כלפיו....
אך כמובן תשתדלי שלא. לא חושב שאפשר או נכון להאשים אותך או לבקר אותך. כולנו xnרות לפעמים. זו האמת (-:

אז כל עוד הגישה שלך למצב היא בריאה...
את יכולה לטפל במצב ה"לא בריא" הזה.
זה מה שאני מנסה להגיד, מודעות היא בעצם היתרון היחיד במצב שכזה. כי היא לבדה יכולה להוביל לגישה בריאה וברורה כלפי הסובבים אותנו שכרגע אינם שותפים לתחושותינו הקשות.

אוהבים אותך אינסוף. 3>
לא.
לקחת הפסקה ואז מה? לחזור אחרי שבועיים חודש? מי אמר שזה מה שהוא ירצה אחר כך?

כל פעם שלא טוב אז לקחת הפסקה?
זוגיות לא עובדת ככה. או שנפרדים או שנשארים ותומכים אחד בשנייה.
אנונימית
הוא יכול לעזור לך ולתמוך בך אם הוא לא עוזר ומכיל אולי תקחו הפסקה אבל חשוב שיהיה לך מישהו או מישהי לספר את הרגשות שלך זה מאוד עוזר 3>>
תלוי
לא חושבת, בזמנים כאלה ההפך את צריכה מישהו להישען עליו
אנונימית
לדעתי לא.
אני יכולה לפרט.
אוקי תקשיבי, המצב הנפשי שלך כרגע למטה. אבל הפסקות ופרידות רק יגרמו לך לשקוע עוד יותר במצב ההוא. לדעתי כדי לך לשבת ולדבר איתו על הכל להגיד לו בעדינות הכל לספר לו מה את מרגישה הוא יבין אותך תגידי לו שאת מעריכה את זה שהוא מקשיב ומבין ככה הוא יבין ששום דבר לא נגדו.
לדעתי שיש מישהו שתומך בך ואוהב אותך לצידך זה מאד עוזר מאשר שהוא נמצא רחוק ממך.
תחשבי זוגות שהתחתנו, מה את חושבת שהם נפרדים מתי שקשה? לא. הם תומכים זה בזה.
אבל כרגע זה ממש לא דוגמא למצב שלך.
אז יכולה לומר שתעשי מה שמרגיש לך נכון.
את מרגישה שלך זה יעשה טוב ההפסקה הזאת או שלו יעשה טוב? אם כן את יודעת את התשובה.
אני לא מבין בזוגיות בכלל
אבל אם המצב הנפשי שלך קשה
את צריכה להתייעץ עם אנשים וניראה לי שאת מבינה בזה כי קראתי את הביו שלך
אבל תחשבי גם על חבר שלך
נכון שאת צריכה לדאוג לעצמך אבל יש אנשים סביבך תעשי את זה בדרך שהוא הכי פחות יפגע
סקס מהסרטים פותר הכל
אנונימית
תלוי עם זה מפריע לך בזוגיות כן
ואם זה מפריע לו
הפסקה זה פרידה לדעתי.
כאילו בתור בן זוג הוא אמור להיות שם ולהכיל אותך. ולא כשקשה אז לוקחים הפסקה..
צריך לברר הרבה דברים לפני
כמו כמה הוא משפיע על זה?
זאת השפעה טובה או רעה?
הוא יכול להבין? ואם כן הוא יכול לעזור?
אם הוא יכול לעזור אולי לא כדאי להיפרד כי זה עוד מעמסה על הנפש
אם זה בגללו אז כן אבל שהכול יהיה מהסברה אמיתית ולא אתה מכוער ביי
שיהיה נורמאלי
תדברו על זה קודם כל זה יעביר הרבה מתח ולחץ הדיבור
הוא חבר שלך הוא יבין
ואם הוא רוצה את הטוב בשבילך באמת אז הוא יגיד גם את האמת ולא מה שיעשה לו טוב.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם, אתם מדהימים אחד אחד ואני אוהבת אתכם מאוד.
שיהיה לכם המשך יום טוב❤
syxqn, תודה רבה לך, אני כל כך מעריכה ואוהבת❤
אנונימי
לדעתי לא.
זה לא מה שיעזור לך להרגיש יותר
טוב, ובזוגיות אתם אמורים לתמוך אחד בשניה אז אני חושב שאת דווקא צריכה את זה הכי הרבה עכשיו.
אז תדברו על זה ותסבירי לו מה קשה לך.

וגם בדרך כלל כשעושים הפסקות לרוב לא חוזרים..
אז לא כדאי שתכנסי לעוד מקשה בחיים שלך

והמון בהצלחה תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
אוהבת מאוד את שניכם:)❤^,^^
אנונימי
אם את מרגישה שזה מה שיעשה לך טוב אז כן.
הכל תלוי, אם חבר שלך מספיק אוהב אותך הוא יתמוך בך ויעבור איתך את זה ביחד. מניסיון, אין דבר כזה הפסקה, ברוב הפעמים הפסקה זה חצי דרך לפרידה
תלוי אם הוא עוזר ותומך בך, או הופך את זה לרע יותר.
אם הוא תומך בך, אני ממש ממליצה לך לשתף ולדבר איתו, זה רק יעזור
אם לא, ממש ממש לא ממליצה להשאר במערכת יחסים כזו.
ואני תמיד כאן אם את רוצה לדבר/לשתף/לפרוק❤