6 תשובות
לא להשלים, להתאמץ ובכל זאת להשיג אותה
וגם אם לא תשיגי עכשיו, את יכולה עד הצבא, בזמן הצבא ואפילו אחרי הצבא לגשת לשפר/להשלים בגרויות.
אבל זה שיש אופציה אחר כך, לא אומר שצריך לוותר עכשיו.
וגם אם לא תשיגי עכשיו, את יכולה עד הצבא, בזמן הצבא ואפילו אחרי הצבא לגשת לשפר/להשלים בגרויות.
אבל זה שיש אופציה אחר כך, לא אומר שצריך לוותר עכשיו.
בתור אחת שכבר סיימה יב וכרגע בהכנה לאוניברסיטה
את תראי שיש לך מלאא הזדמנויות גם בלי תעודת בגרות, יש פסיכומטרי, אמירם, קורסי השלמה. ואם באמת צריך , פשוט עושים השלמת בגרות בראש שקט.
בהצלחה
את תראי שיש לך מלאא הזדמנויות גם בלי תעודת בגרות, יש פסיכומטרי, אמירם, קורסי השלמה. ואם באמת צריך , פשוט עושים השלמת בגרות בראש שקט.
בהצלחה
לא להשלים, להלחם ולנסות להשיג
לנסות לעשות הכל כדי לשנות את זה ולהשיג אותה, תוכלי גם אחרי זה להמשיך להיאבק עד שתשיגי אותה.
אל תשלימי עם זה תלחמי על זה שכן יהיה לך
אל תפחדי אם השקעת הרבה והיה לך מלא עוברים במבחנים אז בטוח שיהיה לך תעודת בגרות
באותו הנושא: