5 תשובות
גם אני לא הבנתי..
כי הם אוהבים להתלונן או פשוט לא לעזוב את אזור הנוחות שלהם

אגב מדברים על זה מלא בתחום של התפתחות אישית
"... צרת רבים חצי נחמה"
שואל השאלה:
כגון?
תשאל אותם