5 תשובות
לא לקחת סיכון עם גבינות, תזרקי
לא כדיי זה גבינה וגם עבר שלוש חודשים
לא יהיה לך קילקול קיבה
לא לקחת סיכון
עדיף שלא בכל זאת זה גבינה