8 תשובות
חברות שךך מושפעות אין לך מה לעשות עם חבר בגיל 13 ו14 אתן לא מבינות כלום מהחרא הזה מבחינתכם אהבה זה נשיקות חיבוקים ולדבר בפאלפון
18 אולי.
גיל שמתחילה בה בשלות ובגרות כלשהיא.
גיל 14 לזוגיות זה סבבה אבל לא בוגר מספיק לדעתי.. אבל מה שכן הזמן שלך יגיע תאמיני לי
קשר רציני הייתי רוצה 17 או 18 אבל זה כנראה יקרה אחרי הצבא
אין לי מה לעשות עם חבר בגיל הנוכחי שלי כן זה נחמד אבל בגיל הזה אני מעדיפה ידיד
עם את 1.68 ולא מצאת חבר ואת בגיל 14 גם מישהו מכיתה י או יא או ט יכול להתאים לך אני למשל בחיים לא יצא עם מישהו מהשכבה שלי
אני בטוחה שאת לא מוצאת רק בגלל הגובה
שום קשר לזה שאת בת 14