13 תשובות
עוד 0 אחד היא עפה מהמגמה
שאני מוזרה
שאני הבן אדם כי מוזר שהם הכירו
אומרים עלי עם עצמם שאני בארון, אומרים עלי עם אחרים שאני חנון נראלי
נראה סטוציונר
למרות שאני לא
למרות שאני לא
מוזרה,מעצבנת
בסדר לא אכפת לי ממה שאומרים עליי גם ככה
בסדר לא אכפת לי ממה שאומרים עליי גם ככה
אומרים לי שאני חנון בפנים. וכשהסתפרתי כולם צחקו לי בפנים. לא מסתירים ממני
בלי תמונה אין אמונה חברים
שאני סנטר אפילו שכל החברות שלי קוראות לי צחלה אבל בגלל שיש לי שני חברות קצת סנטר אז עם מכלילים אבל לא אכפת לי
גאון. ואני אישית לא חושב ככה כי הכרתי המון אנשים מאוד חכמים בחיים
שאני מכוערת סנובית שתלטנית ודיכאונית ושהשיניים שלי עקומות כמו החיים שלי
אנונימית
שאני נמוכה
הם אומרים את זה כאילו אני לא יודעת
הם אומרים את זה כאילו אני לא יודעת
אנונימית
שאני מוזרה ולסבית (אני פאן אבל אין להם הוכחות חחח)
באותו הנושא: