7 תשובות
אני אישית לא חושבת
שואל השאלה:
זה לא קטשי מידי?
בטח הגיוני
כן הגיוני מאוד
המון משתמשים בזה
ולא רק מבחינה זוגית
משתמשים במילה הזאת בכל גיל גם בגיל 60 ההורים שלי משתמשים בה.
כן אני משתמש בזה מלא