4 תשובות
אני לא הייתי חוזרת,כי אם נפרדנו אפילו שהיה לנו טוב אז כנראה שאנחנו לא הכי מתאימים
אבל זה קשה ממש להוציא אותו מהראש
אבל זה קשה ממש להוציא אותו מהראש
לא חוזרים לאקס לא משנה מה
שואל השאלה:
אבל אם נפרדתם מסיבה לא מוצדקת?
אבל אם נפרדתם מסיבה לא מוצדקת?
שמעי,זה הכי לא טוב לחזור ,לפחות לדעתי,אבל אם את ממש בעניין שלו ואת לא יכולה בלעדיו אז לכי על זה.!
באותו הנושא: