8 תשובות
בְּאוֹמְנָה לֹא שׁוֹאֲלִים שְׁאֵלוֹת יָקָר, אֵלֶּה - מְאַמְּנִים. אִם אַתָּה מַרְגִּישׁ תִּהְיֶה לִפְעָמִים, אֵינְךָ מַאֲמִין. אֵלֶּה חוֹשֵׁד. וְכָךְ אֱמוּנָה אֵינָהּ צְרִיכָה לִהְיוֹת.
אין לי, אני מאמינה באלוהים כמה שאני יכולה ולא מזלזלת. מי שמזלזל לא ראוי בכלל לאמונה .
אנונימית
לי יש מלא שאלות אבל אני בוחרת שלאמין כי זה עושה לי טוב אז אני פשוט מאמינה
הרבה.יותר מדי.
ומשאירים בלי תשובה נורמלית.
אני חושבת שהיופי באמונה היא שהיא לא מתבססת על הוכחות מדעיות או פיזיות ואין כוח יותר חזק מלהאמין
ברוך השם אין לי
לרוב אני גם לא מזקק לחפש כי שאלות של כפירה נדיר שהן חכמות מספיק בשביל שידרשו חיפוש אחר תשובה, אבל מי ששאלה מטרידה אותו עליו לחפש תשובה לה
לרוב אני גם לא מזקק לחפש כי שאלות של כפירה נדיר שהן חכמות מספיק בשביל שידרשו חיפוש אחר תשובה, אבל מי ששאלה מטרידה אותו עליו לחפש תשובה לה
אתה הוכחה שיש בורא לעולם???
אתה בראת את עצמך או שאתה נברא???
ומי ברא את ראשון הנבראים???
אם יש מי שברא את הבורא אז הוא נברא!!!
אז חייב להיות בורא שאין לו בורא!!!
ולגבי שזה הקדוש ברוך הוא,
אז יש אפשרות שהבורא הוא עצמו יבוא ויאמר מה הוא רוצה או שישלח שליחים או שיכתוב מכתב אז הקדוש ברוך הוא נגלה בהר סיני הוא עצמו ושלח נביאים שיגידו לעם ישראל מה הוא רוצה מהם וכתב מכתב אלוקים חרות על הלוחות
זה לא אני אמרתי את זה
ח
חרדי 14
8 שעות
אתה בראת את עצמך או שאתה נברא???
ומי ברא את ראשון הנבראים???
אם יש מי שברא את הבורא אז הוא נברא!!!
אז חייב להיות בורא שאין לו בורא!!!
ולגבי שזה הקדוש ברוך הוא,
אז יש אפשרות שהבורא הוא עצמו יבוא ויאמר מה הוא רוצה או שישלח שליחים או שיכתוב מכתב אז הקדוש ברוך הוא נגלה בהר סיני הוא עצמו ושלח נביאים שיגידו לעם ישראל מה הוא רוצה מהם וכתב מכתב אלוקים חרות על הלוחות
זה לא אני אמרתי את זה
ח
חרדי 14
8 שעות
אנונימי
באותו הנושא: