5 תשובות
תאכל משהו מזין (ולא כבד ) עכשיו,
לא טוב להשאיר את הבטן ריקה להרבה שעות כי זה משהו שעלול לגרום ל-צרבות/עודף חומצות

טוב לאמץ הרגלים טובים לזמני אכילה ואף למה שאוכלים ,כמויות וכו
שואל השאלה:
^אבל אם אני לא מרגישה רעבה, הגוף עדיין חייב אוכל?
זה לא טוב בכלל. תאכלי משהו קטן . גם אם את לא רעבה, הגוף חייב את זה
זה בסדר כמור אבל עדיף שתאכלי
אבל זה קורה מדי פעם גם לי שפתאום אין תחושת רעב
אפ זה קורה לך לעיתים קרובות תתחילי לאכול כי זה מסוכן