15 תשובות
סביח ושוקולד
פרחים ומשהו טעים
אנונימית
פרחים
אם היא יכולה לאכול אז גם מנה של משהו שקל לעיסה שלא תתאמץ, שוקולדים
בלונים
שואל השאלה:
תגדירי אוכל נורמלי..^^$
אנונימי
שווארמה עטופה בשטרות של 200 שקל
תביא עצמך זה כבר הפתעה
שואל השאלה:
אוכל לא ממש כי היא באשפוז בגלל בעיה בבטן
אנונימי
שואל השאלה:
תשכחו מאוכל יש לה בעיה בקיבה
אנונימי
שואל השאלה:
משהן אחר
אנונימי
אז פרחים ובלוני הליום לב, יכול גם דובי ובקבוק מים
שואל השאלה:
סגןר ותודה לך^
אנונימי
ברור בכיף
שואל השאלה:
לא מרעיבים אותה מעבירים לה ויטמינים ומזון לגוף דרך צינורות לדם^
אנונימי
פרחים, אוכל מנחם ואולי פשוט תהיה איתנ ותעזיק אותה שלא תרגיש בודדה ועצובה
בובה שתאכל לחבק אותה