4 תשובות
עזבי את החרם, אם הייתי מגלה שחברה שלי ביסודי הייתי נפרד ממנה, אני גדול בהרבה ממנה
אנונימי
לא היה לי אכפת
אנשים שעושים חרמות הם אנשים מגעילים אני מניח שהייתי נפרד ממנה
היא הייתה ילדה ואם היא כרגע בן אדם טוב, העבר שלה לא משנה.
אנונימי