6 תשובות
לא זה יהיה חסר טעם
עדיף להוסיף עוד תבלינים לטופו
לא.. טופו סופג טעמים אם תשים לו רק מלח יהיה לזה פשוט טעם של מחק עם מלח
נראלי שלא יהיה לזה כל כך טעם כי לטופו אין טעם וזה יהיה די מגעיל
בתאבון..!
בתאבון..!
תוסיפי סויה במקום מלח זה יהיה יותר טעים
לא עדיף לתבל סמה שאת אוהבת כי אז יש לזה טעם של כלום
באותו הנושא: