7 תשובות
שואל השאלה:
שזה קפוא זה טעים
שזה קפוא זה טעים
אנונימי
האמת שלא ניסיתי אבל זה נשמע לא רע
כמו להקפיא במבה נוגט
כמו להקפיא במבה נוגט
אכלתי את זה פעם לפני שהייתי טבעונית זה ממש טעים אבל לא קפוא מידי כשזה קפוא מדי זה לא כל כך טעים אבל כשהייתי קטנה ממש אהבתי לאכול את זה קר
לא זה ממש מגעיל
למה שאני אעשה את זה לעצמי
איכ זה דוחה
באותו הנושא: