7 תשובות
תוסיפי אולי גם בסוף תהיו חברות
אנונימית
כן למה לא
שואל השאלה:
כן?? אבל זה לא מביך??
אנונימית
תעשי באינסגרם סקר של הקלוז ותיראי אם היא רוצה
לא
תוסיפי אם באלך
זה לא מביך
שואל השאלה:
העלתי סקר נראה אם היא תענה
אם היא לא תלחץ אני אוסיך עוד כמה ימים כנראה
אנונימית