7 תשובות
תוסיפי אולי גם בסוף תהיו חברות
אנונימית
כן למה לא
שואל השאלה:
כן?? אבל זה לא מביך??
כן?? אבל זה לא מביך??
אנונימית
תעשי באינסגרם סקר של הקלוז ותיראי אם היא רוצה
לא
תוסיפי אם באלך
זה לא מביך
זה לא מביך
שואל השאלה:
העלתי סקר נראה אם היא תענה
אם היא לא תלחץ אני אוסיך עוד כמה ימים כנראה
העלתי סקר נראה אם היא תענה
אם היא לא תלחץ אני אוסיך עוד כמה ימים כנראה
אנונימית
באותו הנושא: