11 תשובות
מפחדים שאנחנו חיות בסרט
כי זה מפחיד
שואל השאלה:
אבל מה מפחיד בזה
זה בסהכ מישהי עם גוף שנראה כביכול סקסי, היא בן אדם רגיל
אנונימית
מפחדים לקבל סירוב
אני למשל נרתע כי יודע שאם היא נראית טוב מידי מה הסיכוי שתרצה אותי מכל הבנים?(למרות האופי הוףטוב של)
אנונימי
כי אולי הם מפחדים להידחות/ להיראות רע לידן?
פשוט מרגישים חוסר ביטחון ליד אנשים יפים, זה נורמלי
שואל השאלה:
אבל יש כאלה שנרתעים גם בלי שהם רוצים להתחיל איתה בכלל
אנונימית
כמו שאמרתי, זה חוסר ביטחון
כנראה שהם מפחדים להיראות רע לידה
להרתע בלי להתחיל לא הייתי נרתע..אבל אם ארצה להתחיל איתה כן ארתע..למה את חושבת שנרתעים ממך?
אנונימי
כי זה דופק את המוח להיות אישה צעירה יפה, הכמות צומת לב הזאת שהגיע בקלי קלות
הרבה פעמים אנשים יפים הם אנשים רעים. כמובן לא תמיד, אבל למשל ביסודי תמיד הילדים ה"מקובלים" זה אלה שנראו טוב, היו טובים בכדורגל וכו'
וביסודי ילדים יכולים להיות מאוד רעים. מה זה גורם? שאתה מקבל הרבה כבוד וחברים בלי להתאמץ לזה ובלי להיות מודע למה שאחרים צריכים לסבול כדי להגיע לאותו "מעמד".
אז ככה יוצא שילדים הופכים להיות נערים ובחורים והם מרשים לעצמם לרדת ולהעליב אנשים שנראים פחות טוב מהם בגלל שאין להם מושג מה זה עושה להם בנפש.
אנונימי