7 תשובות
זה אומר שהרווחת בממוצע לחודש 3000 שקלים. זה לא הרבה. אבל זה תלוי במה את עובדת , כמה שעות את עובדת. ככה שאי אפשר להחליט אם זה קצת או הרבה
זה תלוי מה הייתה העבודה שעשית, בגדול זה לא נחשב הרבה
תלוי מה העבודה וזה כלוםם 6 אלף בחודש זה כמעט טוב
זה אחלה כל עוד הבן אדם עובד אני גאה.
את גם צוברת כסף לפנסיה משלמת ביטוח לאומי דרך התלוש וגם יש לך ביטוחים פנסיונים בתוך הפנסיה כמו חיים ואובדן כושר עבודה
תלוי בגיל
תלוי בתפקיד ובגיל תכלס