8 תשובות
סינים ויפנים דווקא ממש שונים.. בהכל.
מי שדומים אלו יפנים ודרום קוריאנים למשל אבל גם בניהם יש המון הבדלים פשוט הם אם כבר יותר דומים אפילו הדגל שלהם דומה וגם מאכלים ותרבות.
מי שדומים אלו יפנים ודרום קוריאנים למשל אבל גם בניהם יש המון הבדלים פשוט הם אם כבר יותר דומים אפילו הדגל שלהם דומה וגם מאכלים ותרבות.
בין הסינים ליפני יש הבדלים מטורפים
המודל יופי מאוד דומה בכל אסיה(עור בהיר,double eyelids,אף גבוה ועוד דברים) אבל התרבויות יחסית שונות והשפות אפילו יותר
בגלל מה שהיפנים עשו לסינים כן קרה מצב שהם לקחו הרבה מהתרבות שלהם ומהמאכלים ושינו אותם קצת
השפות עצמן מאוד מאוד שונות גם בצלילים וגם בכתיבה
^לגבי הקטע שאמרת שיפנים וקוריאנים דומים יותר,בגלל ה"מלחמה"(לא ממש מלחמה אלא יותר השתלטות של יפן על קוריאה) שקרתה לפני שנים,יש הרבה דברים דומים בשפות ובתרבויות אבל גם למרות שיש מילים עם אותן משמעות ושנשמעות אותו הדבר השפות עדיין נשמעות שונה
זה כמו שתשאלו איך מבדילים בין סוגים שונים של אנשים מאפריקה,אי אפשר בדרך כלל כי יש מאפיינים דומים
כדי לא לצאת גזענים פשוט שואלים במקום להניח שהבן אדם סיני/יפני או כל עדה אחרת
המודל יופי מאוד דומה בכל אסיה(עור בהיר,double eyelids,אף גבוה ועוד דברים) אבל התרבויות יחסית שונות והשפות אפילו יותר
בגלל מה שהיפנים עשו לסינים כן קרה מצב שהם לקחו הרבה מהתרבות שלהם ומהמאכלים ושינו אותם קצת
השפות עצמן מאוד מאוד שונות גם בצלילים וגם בכתיבה
^לגבי הקטע שאמרת שיפנים וקוריאנים דומים יותר,בגלל ה"מלחמה"(לא ממש מלחמה אלא יותר השתלטות של יפן על קוריאה) שקרתה לפני שנים,יש הרבה דברים דומים בשפות ובתרבויות אבל גם למרות שיש מילים עם אותן משמעות ושנשמעות אותו הדבר השפות עדיין נשמעות שונה
זה כמו שתשאלו איך מבדילים בין סוגים שונים של אנשים מאפריקה,אי אפשר בדרך כלל כי יש מאפיינים דומים
כדי לא לצאת גזענים פשוט שואלים במקום להניח שהבן אדם סיני/יפני או כל עדה אחרת
^ברור שיש הבדל בשפה וגם במראה ובהמון דברים, אבל אצלם יש יותר דומה מאשר לסינים ויפנים שזה ממש לא קשור בכלל דווקא.. כאילו בין בין ויפן אני לא רואה כמעט במשותף בין יפן ודרום קוריאה קצת יש.
לסינים יש עניים יותר קטנות מליפנים
^מה לא נכון בדיוק? יפן ודרום קוריאה יותר דומות מסין ויפן זה מה שאמרתי וזה גם מה שאת אמרת..
הקטע לגבי הדגלים והמאכלים^
^אבל לא אמרתי סיבה, לא פירטתי, אז מה לא נכון בזה.. יש בניהם דומה יותר מסין ויפן וזה כן נכון.
והסיבה שיש יותר דברים במשותף בין יפן לדרום קוריאה היא בגלל הכיבוש היפני בקוריאה^
הדגלים דומים רק במקרה,אין באמת קשר ישיר בין הדגל הדרום קוריאני לדגל היפני ושניהם מסמלים דברים שונים
לגבי המאכלים,היפנים משתמשים בפחות תבלינים והאוכל פחות חריף מאשר האוכל הקוריאני אבל כן יש דברים מסוימים שדומים
מבחינה גנטית הקוריאנים הכי קרובים ליפנים ומבחינה גיאוגרפית הם קרובים יותר ליפן מאשר לסין
אני לא מכחישה שיש יותר במשותף בין קוריאה ליפן,אבל חלק ממה שכתבת פשוט לא נכון
הדגלים דומים רק במקרה,אין באמת קשר ישיר בין הדגל הדרום קוריאני לדגל היפני ושניהם מסמלים דברים שונים
לגבי המאכלים,היפנים משתמשים בפחות תבלינים והאוכל פחות חריף מאשר האוכל הקוריאני אבל כן יש דברים מסוימים שדומים
מבחינה גנטית הקוריאנים הכי קרובים ליפנים ומבחינה גיאוגרפית הם קרובים יותר ליפן מאשר לסין
אני לא מכחישה שיש יותר במשותף בין קוריאה ליפן,אבל חלק ממה שכתבת פשוט לא נכון
באותו הנושא: