11 תשובות
לא יהיה.
אני לא חושב שתהיה, ככל הנראה הממשלה הזו תיפול עוד הרבה לפני.
שואל השאלה:
אני גם לא רוצה שיהיה אבל יהיה ואין מה לעשות בנידון הפגנות לא ישנן דבר
אנונימי
ההפגנות בכלל לא על זה
לא יהיה מדינת הלכה, הרבה שנים המפלגות החרדיות היו בכנסות ולא עשו שום שינוי כזה דרסטי, וחוץ מזה שיש את הליכוד שכמעט כולם שם חילונים למה שהם יצביעו בעד חוקים שימנעו מהם חופש דת?
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שההפגנות על זה אמרתי שההפגנות לא ישנו דבר כזה וזה יקרה בסוף
אנונימי
זה לא יקרה, ובמידה ויחשבו על דבר כזה לא רק השמאל יתנגד,יותר מחצי מהעם יתנגד.
ובמקרה כזה יש מצב שהממשלה תתפרק.
זה לא יקרה.
שואל השאלה:
בויה ביבי מעדיף לשנות את חוקי המשחק ולשמור על התחת היפה שלו לא הבנת את זה?
אנונימי
לא הבנת
לא הכל תלוי בביבי, יש עוד שרים שמצביעים על כל חוק
לא יהיה אין לי כוח להסביר למה . אתם תראו זה יהיה מצחיק המעצר בית שלט
שואל השאלה:
עזבו אותכם אנחנו צריכים להתחיל לכבוש מדינות ולהשתלט על העולם
אנונימי