7 תשובות
שואל השאלה:
^^^לא יודעת אם אני פמיניסטית אני פשוט לא רוצה להרגיש חייבת לו או שהיא ירגיש שהוא חייב לשלם עלי
אנונימית
לא, וזה גם יותר מבסדר שאת תשלמי על עצמך כי בדייט ראשון זה גם אמור להיות
לא, הם שמחים אם את רוצה לשלם על עצמך תאמיני לי.
אלא אם הוא ממש ממש מתעקש לשלם הוא.
לא
אנונימי
תגידי מראש !!
לא אני דווקא חושבת שזה בדיוק הפוך
אני חושבת שמי שפמיניסטית צריכה להבין שגם היא צריכה לשלם בדייטים
^^^מהינה אותך, זה באמת לא נעים, או לפחות בשבילי, אני לא צריכה טובות מאף אחד שישלם עליי ואני בדיוק כמוך.
תגידי לו במה את מאמינה ושאת מאמינה שאת לא צריכה שישלמו עלייך והוא לא ילחם בך