התחברות הרשמה

בנות שוות שקראו איתנו זה נגמר תיכנסו

יש לזה סוף עצוב? אחרי שקראתי אלף נשיקות הלב שלי לא עומד בזה יותר
12 במרץ 2023, 01:43
ספריםקריאהספרותרומנטיקהאיתנו זה נגמר    
3 תשובות
קצת, כן. אני התאכזבתי
R
ROCK STAR
לא עצוב
נ.ב
איתנו זה נגמר זה ספר עלוב ביותר עם כתיבה של ילדה בת עשר ועלילה פח זבל.
לילה טוב
ק
קיאנוריבס
לא עצוב אבל זה קצת מבאס
ח
חזה עוף מרוקאי❤
באותו הנושא:
מי שקרא את הספר איתנו זה נגמר-
אלו שקראו איתנו זה נגמר
יש פה מישהי.ו שקרא.ה את איתנו זה נגמר ורוצה שנדבר על הספרר?
פליז מישהו שקרא/ קורא איתנו זה נגמר
יש לי שאלה לאנשים שקראו את איתנו זה נגמר+איתנו זה מתחיל
בנות איך הייתם רוצות שיתחילו איתכם ??תביאו רעיונות או דברים שקראו לכם
אנשים שקראו איתנו זה נגמר יש לי בקשה
מי שקרא איתנו זה נגמר (ספוילרים!!!)
מי שקרא איתנו זה נגמר - יש בזה סמאט ואם כן כמה מפורט זה?
שאלה למי שקרא איתנו זה נגמר
מי שקרא את איתנו זה נגמר?