5 תשובות
אנשים שלא איכפת להם מחוקים ועושים מה שטוב להם (בקיצור הארי פוטר כי הוא מאגניב ספיישל ופייב של דמבלדור ילד כאפות)
אנרכיה זה אי סדר.
אנרכיסטים זה כמו בלגניסטים
פורעי חוק
המון מידע שגוי יש פה, לכן בבקשה תתעלם מהם.
בתור אנרכיסט בעצמי, אנרכיזם פירושו לא לקבל ממשלות ומדינות כלגיטימיות, כלומר שגוף שרשאי לגנוב ממך מס ולהחליט עליך הוא לא לגיטימי.
אין לזה קשר לכאוס או בלאגן
אנרכיזם הוא מושג כללי שמתאר מגוון פילוסופיות פוליטיות, או דעות אישיות, שתומכות בביטול משמעותי, מוחלט או חלקי, של מבנים חברתיים היררכיים. אידאולוגיות אנרכיסטיות שונות קמו במהלך ההיסטוריה בעיקר כביקורת אקטיבית על מוסדות ממשלתיים, או צורות ממשל שונות.