2 תשובות
לחיות בידיעה שאין ולגלות שיש
אם סה לא משפיע על החיים עצמם, פשוט בהרבה להאמין. אם מתים ואין כלום - לא הפסדת. אם האמנת ובסוף צדקת - הרווחת.
במקרה שהאמונה משפיעה על החיים (כמו ביהדות) אז השאלה לא רלוונטית כי האכזבה תלויה גם במה שפספסתי בחיים האלו.
אני מאמין שהיהדות נכונה ורציונלית, לדעתי זה גם בריא יותר לגוף והנפש
באותו הנושא: