2 תשובות
בטח שבסדר את לא מכונה ולפעמים אין את המסוגלות כבר, לכי לישון תצברי כוחות ומחר תנסי כמה שתצליחי
בטח, כולנו צריכים מנוחה לפעמים. אל תרגישי רע עם עצמך, אני לגמרי מבינה אותך. תלכי לישון, תנקי את הראש ומחר תקומי עם כוחות חדשים
באותו הנושא: