2 תשובות
כמוני כמוך
אבל זה לטובה ( :
אבל זה לטובה ( :
אנונימית
אויש כמה אני מבינה אותך.
אבל מניסיון שלי את אחכ תצטערי על זה שלא הלכת תאמיני לי.
אני בהתחלה שהביאו לי לא הייתי מוכנה בשום אופן.
אחריי כמה חודשים באתי להורים שלי והתחננתי!! שיחזירו לי אותה.
אבל מניסיון שלי את אחכ תצטערי על זה שלא הלכת תאמיני לי.
אני בהתחלה שהביאו לי לא הייתי מוכנה בשום אופן.
אחריי כמה חודשים באתי להורים שלי והתחננתי!! שיחזירו לי אותה.
באותו הנושא: