תשובה אחת
לא באה להופעה הזאת אבל הייתי בהופעה אחרת של לייב ניישן בפארק הירקון, ממליצה לך להגיע כמה שיותר מוקדם (זאת אומרת לפני פתיחת הדלתות כי יש תור).
אם הזמנת כרטיס דשא אז זה לא מסומן וכדאי להגיע מוקדם לתפוס מקום בדשא ולקנות אוכל לפני שמפוצץ. לדעתי ההופעה שלי התחילה ב21:00 והגענו 18:30 ככה