4 תשובות
שואל השאלה:
לא מזמן היא הורידה לי במשוב את ההפרעה הרגילה, והשאירה לי את ההפרעה חמורה ואת אי עבודה בכיתה
עכשיו השלמתי את מה שהם כתבו בשיעור במחברת, זה בסדר אם אני אראה לה שהשלמתי את מה שהם עשו בשיעור ואני אבקש שהיא תוריד לי בבקשה את האי עבודה בשיעור?
ולגבי ההפרעה חמורה, אני אנסה לדבר איתה לגבי זה בגלל שחברה שלי אמרה לי שהיא דיברה עם שני לגבי המקום אז בגלל זה ישבתי שם. אז לפחות אני אנסה לשכנע אותה שתוריד לי רק להפרעה אחת.
שואל השאלה:
ותודה רבה שקראת הכל, זה לא מובן מאליו בכלל.
שואל השאלה:
אז מחר אני אגש אליה בחדר מורים ואני אגיד לה שהשלמתי את מה שהם כתבו בכיתה ככה להגיד לה? או סתם אם אני אראה אותה בהפסקה או משהו
אבל אז המורה תתחיל לדבר איתי על זה ששיקרתי לה שלא ישבתי במקום שלי
שואל השאלה:
השיעור הבא הוא רק ביום שישי עדיף לחכות עד יום שישי? כי אני רוצה להראות לה שהשלמתי את שיעור שהיום עשינו