3 תשובות
כן, הרבה אנשים שמים תמונות של ערבים ודגל פלסטינאי שיחשבו שהם ערבים ולא יפרצו להם, אבל הם טועים הם יפרצו לכל דבר קטן שזז שמה, סתם שטות
אנונימי
חחח לא שמעתי על זה. אבל כנראה,
איזה שטויות זה.. הם יכולים לראות שהם מישראל ושכל הדיבורים זה של יהודים ולא של ערבים.
איזה שטויות זה.. הם יכולים לראות שהם מישראל ושכל הדיבורים זה של יהודים ולא של ערבים.
כן, אנשים עושים את זה כדי שלא יחשבו שהפייסבוק שלהם הוא של ישראל.. -.-
באותו הנושא: