11 תשובות
לא כולם רעים מה פתאום.. תראו את יוסף חדאד איזה צדיק בסדום הוא..
יש ערבים טובים שאוהבים את המדינה ויש להם ערך לחיים אבל עם זאת אי אפשר להתעלם מהעובדה שרוב הערבים בארץ לפחות הם אנטי ציונים (אפשר לראות לפי מס גיוס למשל) והרבה מיהם אנטישמים (אפשר לראות כמה מיהם מהללים פעגועים וקוראים למחבל שהיד)
הם גם הרבה בפשעים ואלימים בצורה יוצאת דופן (אפשר לראות כמה מיהם בכלא ומרביצים לנשים וכל זה) ככה שהאש עלייהם היא בצדק, הם עובדים מאוד קשה כדי לקבל את האש הזאת.
כי אנשים מושפעים מהחינוך שנתנו להם בתור ילדים
והרבה משפחות מחשיבות ערך ציוני להרעיל את הילדים שלהם על אנשים חפים מפשע
( כמובן שאני לא מדברת על פלסטיניים או מחבלים מדובר על ערבים שגרים פה בצורה חוקים ואנשים טובים)
כי רובם ככה. כמובן שיש גם ערבים טובים כמו יוסף חדאד אבל המון ערבים שונאים אותנו ותומכים בטרור, ולצערנו זה רוב מה שאנחנו רואים
זו לא גזענות זה פשוט שאנשים רואים בעיקר את התופעה הזאת אצל הערבים אז מכלילים את זה על כולם
אנונימי
כי אנשים חונכו לגזענות ושנאת האחר
נכון שיש מלא חארות
אבל לא כולם
כי הם רעים
נטו גזענות.
אנונימית
תשמעי לא כולם רעים שונאים אותנו, ישנם ערבים שכן אוהבים אותנו.
הסיבה לכך שיש ערבים מחבלים כי הם מושפעים מהמדיה ותקשורת כמו הפיגוע של המחבל בן 13.

חצי מהערבים אוהבים את היהודים ואת ישראל, ויש את החצי השני שונא אותם.
אבל דבר אחד שאני יכול להסכים זה שלא יהיה ערבי אחד שלא יסכים שצריך להיות במקום מדינת ישראל, מדינה ערבית!

מה שבטוח שכל ערבי המדינה שונאים את בן גביר.
כי זה נכון.
כי זה נכון
לא כולם אומרים ככה, רוב האנשים שחיים איתי בוחנים כל אדם בנפרד, ויש לנו חברה ערביה שמשתלבת נהדר
שואל השאלה:
אני לא בת