6 תשובות
^^למה הסברה המיידית היא שאני ממומן? אני באמת ובתמים חושב שזה ערוץ עלוב. ומה בדיוק הטענה שם? התחביר בה לא עובד לי.
^יש לי מושג, צפיתי די הרבה עם המשפחה לצערי. לא כופה את דעתי על איש, זכותי לחשוב כרצוני, וזכותם לחשוב כרצונם.
שואל השאלה:
קיצר אין לך מושג על מה אתה מדבר

ולעולם לא נתת לאחרים לשפוט בעצמם אלא כפית את הרעיון שתקוע לך בראש
אנונימי
שואל השאלה:
אתה ממומן במקרה? הרי אם יש מילארד שקלים ממשלות זרות שהולך לארגוני ימין למה שלא יוציאו פה שם רע לערוץ 14 המדהים?
אנונימי
אחד הדברים המביכים שעלו לטלוויזיה הישראלית.
שואל השאלה:
מציע לך לעודד אנשים לצפות בשביל להחליט בעצמם ולא להאביס אותם במה שהאביסו בו אותך
אנונימי
אתה ממליץ לאנשים ללכת לסרט גרוע?
איש לא האביס אותי.