9 תשובות
כן וזה מעולה
כן. אם את מרגישה יפה, למה את שמה מסקרה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת התחלתי לשים לב לזה לאחרוננ
כן
כן אני שם רק סומק
כן, לא לכולם זה מחמיא