6 תשובות
כן אני ב כיתה יב והיום שאלו את המורה הם יא זה ה 30% והיא אמרה שלא ושה 30% זה י אבל זה רק עבודה בי ולא כול המבחנים
חלק כן
שואל השאלה:
איך יודעים מה כן
איך יודעים מה כן
אנונימית
שואל השאלה:
היורה לספרות היא לא מקור טוב
היורה לספרות היא לא מקור טוב
אנונימית
היא מחליטה מה יכנס...
שואל השאלה:
אוי לא
אוי לא
אנונימית
באותו הנושא: