32 תשובות
למה שתיקח מספר מבנות אחרות
אתה בקטע איתה לא?
לא ממש
רק אם זה יותר מתקדם
כמובן.
מה יש לך כולה התנשקו מה הם התארסו?
אבל כל עוד הוא לא התחזק עדיין הוא יכול לעשות מה שבא לו. אלא אם זה לא צפוי ממנו והיא בטוחה שהוא רוצה רק אותה
שואל השאלה:
^^^^^^זה העניין שזאת לא הבת זוג שלי. אני אומר נגיד וזה קרה והתחרטתי אני עדיין לא מחוייב לה
שואל השאלה:
^^אני מסכים. לדעתי כל עוד לא הסכמנו בין שנינו שזה רציני אין צורך להתחיל להתחייב אחד לשניה
שואל השאלה:
^ממש לא הכוונה שלי גם חשוב לציין שזה הכל מטאפורי אבל תן לי לשאול אותך משהו אח שלי, אתה היית רוצה להתחייב למישהי על סמך נשיקה שהתחרטת עליה? לא נראלי.. אני לא חייב לאף אחת כלום ומותר לי לנשק מי שבאלי
כן אחי
הנשיקה היא לא הפקטור, זה אם אתה מחשיב אתכם כמשהו רציני ואתה רואה בקשר הזה פוטנציאל. גם אם שכבתם זה לא אומר שאתה לא יכול להיות עם אחרות זה רק ברגע שאתם רשמית זוג.
שואל השאלה:
^נו יפה אתה מחזק את הטענה שלי
אם התחרטת על הנשיקה איתה תדבר איתה ותגיד לה בעדינות שאתה לא בעניין ואז אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה ואין לך שום מחוייבות אליה אבל אם אתה סתם תנשק מישהי אחרת והיא תגלה על זה היא תיפגע לא בקטע של מחוייבות פשוט תמנע את זה ותגיד לה
מין הסתם...
כן. מן הסתם.
תלוי. היא מישהי שחושבת שיש לכם קשר או שהיא מישהי רנדומלית במסיבה?
כן חד משמעית. אם לא רצית להיות איתה או שלא אהבת אותה אז אין לך סיבה לנשק אותה...
כן
זאת הציפייה אחי
אם היא סתם בחורה רנדומלית שהתחלת איתה, אתה אפילו לא חייב להתקשר אליה שוב אחי.
אנונימי
מן הסתם
אם אתה בזוגיות איתה התשובה ברורה
לנשק מישהי ואז ללכת להתחיל עם בנות אחרות זה לשחק לה ברגשות
בטח ולא אם אתם בזוגיות
אל תעשה שטויות
תלוי לאן זה הולך, אבל בעיקרון עדיף לחכות קצת
לא בהכרח, תלוי בסיטואציה
אם אתם בקטע אז כן
כן אבל תלוי בקטע שלכם
כן.
שואל השאלה:
^^^ אנחנו לא בקטע רשמית וזה לא קשור ללעשות איקס. שיחה כן תהיה אם אני לא ארגיש שהנשיקה הייתה נכונה, אבל אחרי זה זכותי לבוא ולנשק מי שבאלי
איזה אנשים מוזרים אתם כמה מינוסים עשיתם לי אתם יודעים כמה אנשים מתנשקים ואחרי זה ממשיכים הלאה?ֶממתי נשיקה אומרת משהו
אנשים מתנשקים עם כל בן אדם שהם יוצאים איתו לדייט זה לא אומר שהם מחוייבים אחד לשניה כל עוד הם לא סיכמו על זה אתם הזויים בטירוף
שתקו שניה.
אתה לא תבוא ותנשק כל אחת כל דקה נכון??!
יופי עכשיו, אם אתה בקטע איתה אז מין הסתם שלא תנשק אחכ מישהי ישר.
תנסה לבקש תמספר ושזה יתפתח ואז בכלל אתה לא תאכל לנשק עוד בנות.
שואל השאלה:
^יש לי את המספר שלה וזה לא קשור. לא נראלי אתם יודעים כמה אנשים מנשקים ולא נשארים עם אותו בנאדם
זה נורא תלוי בסיטואציה, אבל רוב הפעמים שאתה מתנשק עם מישהי יש גם הבנה בסיסית בין השניים לגבי הכיוון שלכם.
אני יכולה להגיד על עצמי שנפגשתי עם מישהו ויצאנו 3 חודשים אבל בגלל ש"לא דיברנו על זה" הוא היה בטוח שהוא יכול לשכב עם בנות אחרות כל הזמן הזה ולהנצשק איתם בכיף שלו.
קיצר מה שאני אומרת, פתיחות!!!!!!!!
זה הדבר הכי חשוב.
תבינו מה הכיוון של שניכם ולפי זה אתה תוכל לדעת איך להמשיך הלאה מבלי לפגוע באף אחד