2 תשובות
כן אם לא נותנים לפנות לקפץ
רצון זה דבר טוב..
אני גם הייתי צריכה פגישה דחופה וקיבלתי אחרי 3 חודשים שהזמן המותר זה חודש
כן, היא חייבת.
באותו הנושא: