5 תשובות
מסבירה לו בהודעה :" היי, אני לא כזאת שמדברת בטלפון ואני לא אוהבת להתקשר או כשמתקשרים אליי.
אני פשוט לא אוהבת לענות לטלפון אני לא רגילה לזה.. אז אני מבקשת אם אתה יכול לרשום לי? ולא להתקשר? "
אני פשוט לא אוהבת לענות לטלפון אני לא רגילה לזה.. אז אני מבקשת אם אתה יכול לרשום לי? ולא להתקשר? "
אנונימית
שואל השאלה:
לע אני לא ארשום לו את זה אבל תודה בכל זאת
לע אני לא ארשום לו את זה אבל תודה בכל זאת
אנונימית
אם זה ממש מלחיץ אותך את יכולה גם הכי פשוט להגיד לו שאת מעדיפה שלא. עם זאת, אם את יכולה ומרגיש לך שיכול להתפתח ביניכם משהו טוב, לדעתי עדיף שתנסי להתגבר על החשש. אפילו שיחה קצרה, גם אם מביך קצת או קשה, תזכרי שזה תמיד ככה בהתחלה... מקווה שעזרתי.
שואל השאלה:
כתבתע לו שאני אתקשר אחר כך
מקסימום יהיה מביך
כתבתע לו שאני אתקשר אחר כך
מקסימום יהיה מביך
אנונימית
חח בהצלחה
באותו הנושא: