8 תשובות
תעשי כיאלו שכחת או להגיד להם את האמת שלא באלך להביא לה
להביא בכל זאת. קרה לי מלא פעמים והבאתי כסף. לצערי אין מה לעשות לפעמים צריך לשמור דעות לעצמך ופשוט לכבד. לא חייב לאהוב את הבן אדם.
אם זה החלטה כיתתית עדיף שתביאי למרות שאת לא אוהבת אותה כי זה לא פייר כלפי שאר התלמידים
שואל השאלה:
גם אם זה היה 5 שקל הייתי שואלת את השאלה הזאת , אני פשוט שונאת את המורה הזאת בכל חלקיק בגופי
גם אם זה היה 5 שקל הייתי שואלת את השאלה הזאת , אני פשוט שונאת את המורה הזאת בכל חלקיק בגופי
אנונימית
אבל יש גם את העניין של כבוד לאדם שמבוגר ועם ניסיון גדול משלך
גם אם את שונאת אותה להוריד את זה לפסים נמוכים זה לא לעניין
גם אם את שונאת אותה להוריד את זה לפסים נמוכים זה לא לעניין
אל תביאי תעשי כאילו שכחת
לעשות כאילו שכחת ,אני מבינה את זה
לא משנה כמה אדם קשה היא זה לא מכבד בעיניי, בכל זאת היא מורה ועם נסיון חיים, את צריכה להביא כסף כי את מכבדת אותה ואם לא היא תסתדר טוב בלי ה15 שקל שלך