6 תשובות
שאם יגישו עירעור ימחקו יתקנו והינה זה נכון
אני חושבת שאין בזה היגיון רציני, סתם רצו שהכתב יהיה ברור וישמר לאורך זמן (עיפרון נמחק עם השנים)
בבגרות חיצונית לא ניתן לרשום עם עיפרון משום שמכונה סורקת את המחברות, ויהיה קשה לה לקלוט כתב עיפרון, עד כדי כך שהבודק של הבגרות או הבודקת לא יוכלו לראות כי זה יהיה דהוי מדי.
בנוסף, זה יכול להימחק בקלות רבה.
בנוסף, זה יכול להימחק בקלות רבה.
כי זה עובר סריקה ורק עט עובד בה נראלי, וגם זה מונע אפשרות של מחיקה..
אגב אסור עט מחיק.
ופשוט כדאי להתרגל לכתוב עם עט
אגב אסור עט מחיק.
ופשוט כדאי להתרגל לכתוב עם עט
שואל השאלה:
אני יודע לכתוב בעט, מה שמעצבן זה שאי אפשר למחוק!
אני יודע לכתוב בעט, מה שמעצבן זה שאי אפשר למחוק!
אנונימי
שואל השאלה:
כדאי אז קודם כל, כל תרגיל שאני פותר לכתוב "טיוטה" בראש הדף, ואז להעתיק את הפתרון לעמוד הבא??
כדאי אז קודם כל, כל תרגיל שאני פותר לכתוב "טיוטה" בראש הדף, ואז להעתיק את הפתרון לעמוד הבא??
אנונימי
באותו הנושא: