13 תשובות
יש כאלה שלא רוצים את האחריות הזאת של לגדל ילדים
כי את מסתכלת על החיים ואומרת לא באלי שהילד שלי יסבול פה
מחויבות זה די מפחיד
יש אנשים כאלו? -
אני לא רוצה ילדים כי אני פשוט יודעת שאני לא אהיה בדיוק האמא הכי טובה בעולם ואני לא רוצה סתם ךהביא ילדים כדי לפגוע בהם בסוף
הרוב זה ילדים בני 13 שאומרים את זה
כי למה שאני ארצה יצורונים שלא מערכים אותי, אחים שלי לא מערכים אף אחד ואני רואה שרוב הדור הזה לא מעריך את ההורים שלו. אני לא רוצה כרגע ילדים כי זה סתם דפוק לדעתי(אני רוצה להתמקד בקריירה שלי בתור וטרינר בעתיד)
יש הרבה סיבות
יכול להיות בגלל איך שההורים התנהגו אליו
או בגלל שאותו אדם לא נהנה מספיק בחייו בגיל צעיר אז הוא מעדיף להנות ולא להכנס לדברים שקשורים לאחריות.
יכול להיות בגלל איך שההורים התנהגו אליו
או בגלל שאותו אדם לא נהנה מספיק בחייו בגיל צעיר אז הוא מעדיף להנות ולא להכנס לדברים שקשורים לאחריות.
^אפשר לדעת בגיל הזה
אנונימית
בטח שאת לא מתאימה ולא אחראית כי את בת 15, שום ילד בן 15 לא אחראי מספיק לגדל ילדים את תשני את הדעה שלך עוד כמה שנים
לא ממש אי אפשר לדעת כלום בגיל הזה
אני אישית פשוט חושבת שאני לא מתאימה לגידול ילדים, שזו אחריות גדולה
ואני מעדיפה להשקיע את חיי בדברים אחרים
ואני מעדיפה להשקיע את חיי בדברים אחרים
אנונימית
ואני בת 15 אבל חשבתי כך מאז ומתמיד
אנונימית