5 תשובות
תשתפי את ההורים שלך
לא ממש לא אם עשיתם שיחות שיחות וידאו..זה בסדר
לפי דעתי תעשי כמה שיחות ווידאו אם אתה רואה שהוא מי שהוא טוען שהוא אז אין בעיה שתיפגשו
לא מוזר, אלא מסוכן את לא יודעת מי זה באמת
אם את יודעת מי זה סבבה אבל אם את לא מכירה בכלל מחברים או משהו אז לא
באותו הנושא: