12 תשובות
וטרינר כנראה לא מרגיש טוב

יש מוקדי חירום שפתוחים 24/7 גם בשבת
ללכת לוטרינר
כנראה חיוור ולא מרגיש טוב (מניסיון, יש לי חתול)
ללכת לוטרינר
שואל השאלה:
אבל אין אפשרות עכשיו רק במוצש
ווטרינר
תכף במוצש אין מה לעשות
אם האף יבש אומר שהוא לא מלקק אותו. החתול שלך שתה מים לאחרונה? בלי קשר לזה לך לוטרינר בדחיפות כי עם בוא מרגיש קר זה בתוך לא דבר טוב...
מים/אוכל/שינה/אהבה ובמוצאי שבת לווטרינר.
שואל השאלה:
לא יודעת אם הוא שתה או לא
תנסה להביא לו מים
שואל השאלה:
החלפנו לו מים והוא רץ לשתות
יופיע תמסור לו החלמה מהירה אומרים זאת כך: מיאו מיי צי