4 תשובות
שכבת י מתחילים ב12
לגבי החטיבות והתיכונים שמעתי שרק בראשון לציון תהיה שביתה..
רק ל י'
יאי לי יש שביתה!
לי'
מתחילים ב12:00
נראלי יש רק ליודניקים אבל לא בטוחה
באותו הנושא: