3 תשובות
שואל השאלה:
אני לא דרך הבית ספר :(
אנונימית
^ אל תעשי את הטעות הזאת , רק דרך אפליקציית תאוריה
לקח לי זמן חחח
קצת נמרחתי עם זה
אבל כמה שייקח ייקח, העיקר שתלמדי ותסיימי
בהצלחה!!!
אם את לא מבינה משהו, את יכולה לשאול פה ובטוח יעזרו:)