6 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט כל כך אובססיבית אליו כי הוא היה מיוחד בעייני ואחרי זה היא חסמה אותו וביקשתי ממנה סתם להוריד ממנו את החסימה כי העלתי סטורי איתה ורציתי לראות אם הוא יראה את זה וישלח שוב והוא פשוט שלח לה עוקב שוב
אנונימית
למה שתרצי מישהו שהלך והתחיל עם חברה שלך אחרי שסיפרת לו שרבת איתה? הוא נשמע לי ממש טוקסיק
להעיף
ואו למחוק אותו מהחיים שלך
לשכוח
אל תתקרבי לזבל הזה
לשכוח ממנו.
תתעסקי בעצמך, תכירי אנשים חדשים, תמצאי תחביבים או כל דבר אחר להעסיק את מחשבותייך בו שהוא לא הוא.
את תמצאי אדם שנאמן לך בסופו של דבר :)