7 תשובות
כן, אם אני לא טועה יש לזה גם נטייה מינית.
בכל מקרה יכול להיות שזה ישתנה בעתיד, אני מכירה אנשים כמוך במציאות וזה די נורמלי.
בכל מקרה יכול להיות שזה ישתנה בעתיד, אני מכירה אנשים כמוך במציאות וזה די נורמלי.
יכול להיות
אני מניח שזה לא אומר כלום. אל תמהר להגדיר את עצמך עם כל מני הגדרות, זה נורמלי שלא התאהבת עד עכשיו באף אחת. תן לזמן לעשות את שלו
יש מצב שזה א- רומנטי
אה סורי, אז גם לזה יש שם שזה א-רומנטי
שואל השאלה:
אבל כתבתי בדיוק ההפך
אבל כתבתי בדיוק ההפך
אנונימי
יכול להיות שאתה א-מיני, זה נטייה מינית שמדגישה על כך שאתה ספציפית לא נמשך מינית לאדם, ורק רומנטית
באותו הנושא: