14 תשובות
כן.. ישלי למשל שורשים במלא מדינות כמו גרמניה, צרפת, הולנד, פינלנד, אוסטריה, הונגריה וכד
שואל השאלה:
זה הגיוני שאם המשפחה של סבא שלי מדרבנט ושל סבתא שלי מאזרביגן אני מגדיר את עצמי קווקזי ממוצא רוסי ואזרי?
זה הגיוני שאם המשפחה של סבא שלי מדרבנט ושל סבתא שלי מאזרביגן אני מגדיר את עצמי קווקזי ממוצא רוסי ואזרי?
אנונימי
כן ברור
אני מגדירה את עצמי כמערב אירופה
הכי טוב וזכותינו להגדיר את עצמנו לחלק במוצא שאליו אנו מרגישים הכי קשורים
אני מגדירה את עצמי כמערב אירופה
הכי טוב וזכותינו להגדיר את עצמנו לחלק במוצא שאליו אנו מרגישים הכי קשורים
שואל השאלה:
רגע אשכנזים אירופאים?
רגע אשכנזים אירופאים?
אנונימי
בטח
והם גם התערבבו אצלי עם לא יהודים מהמדינות שציינתי
והם גם התערבבו אצלי עם לא יהודים מהמדינות שציינתי
שואל השאלה:
גנטי?
גנטי?
אנונימי
במקרה שלי כן
אני לא מחשיבה את כל השש
רק את השתיים הראשונים
אני לא מחשיבה את כל השש
רק את השתיים הראשונים
כן עשיתי בדיקת דנא
מרוב הערבובים זה כאילו יצא לי שאחד הסבים לא יהודי
למרות שכולם אצלי אשכנזים
מרוב הערבובים זה כאילו יצא לי שאחד הסבים לא יהודי
למרות שכולם אצלי אשכנזים
שואל השאלה:
אשכנזים לא מעבר מזרחי?
אשכנזים לא מעבר מזרחי?
אנונימי
אין לי שום גן מחוץ לאירופה
אני 100% אירופאית (יהודים ולא יהודים)
אני 100% אירופאית (יהודים ולא יהודים)
שואל השאלה:
אה, תודה רבה על ההסבר :)
אה, תודה רבה על ההסבר :)
אנונימי
זה כאילו יצא 70% יהודי אשכנזי ואז הסביר מאיזה מדינות : גרמניה אוסטריה פולין וזה
ו30 אחוז לא יהודי אבל יצא בול מאותם המדינות, גרמניה אוסטריה צרפת הולנד
אני הכי קרובה לגרמניה וצרפת אז אני מגדירה את עצמי ככה
ו30 אחוז לא יהודי אבל יצא בול מאותם המדינות, גרמניה אוסטריה צרפת הולנד
אני הכי קרובה לגרמניה וצרפת אז אני מגדירה את עצמי ככה
שואל השאלה:
כן את אירופאית
כן את אירופאית
אנונימי
כן אבל ממש נדיר
באותו הנושא: