10 תשובות
הכי בעולם
כן זה ההגדרה לקראש
הידלקות
כןהגיוני
גם אני ככה אחותי
שואל השאלה:
אבל מעולם לא באמת דיברתי איתו ואני לא באמת מסתכלת עליו מהצד כדי להכיר את האישיות שלו אנחנו רק היינו באותה כיתה
יואו זה אני
זה הגיוני אם באלך תתחילי איתו
הגיוני שנדלקת/קראש
הגיוני, קורה לטובות ביותר
זה הקטע בקראש...(תשוקה, לא אהבה)
התאהבות זה שאת מכירה אותו ומתאהבת באישיות שלו (אהבה, אבל יכול להיות גם תשוקה וגם אהבה)