4 תשובות
שואל השאלה:
תענו פלעז
אנונימית
לא יודעת אם מנהגים פשוט משהו שרוסים שאני מכירה עושים
אסור להכנס עם נעליים הביתה, נועלים רק טאפצקי
זאת מין יותר אמונה טפלה אבל יש עניין שכל פעם שעוברים דירה, לתת לחתול שלהם להיכנס ראשון כי אומרים שמי שנכנס ראשון לדירה מת או משו כזה ולחתול יש תשע נשמות אז הוא יהיה בסדר
טאפאצקי בבית זה לא מנהג, זה פשוט היגיון של ללכת בבית בנעלי בית ולא עם מה שהלכתם ברחוב חח..
בקשר ל"מנהגים" זה יותר כמו אמונות טפלות כמו שאמרו (כןכן כולם.)
לפני כל נסיעה חשובה או יציאה לחופשה צריך לשבת דקה בשקט ורק אז אפשר לצאת.
אסור לשרוק בבית,
אסור להחזיק מטריה פתוחה מעל הראש בבית,
ויש עוד בגדול אבל אני עייפה ואין לי כוח להיזכר בעוד דברים