3 תשובות
אפשר אבל עצובים.
זה בסדר אם תשמעי, אבל צריך קצת לכבד את היום.. אז לא לשמוע שירים שמחים או כאלה, למרות שמותר. קיצור תשמעי לא יקרה כלום זה בסדר-_-
אנונימי
אני תמיד שומעת שירים באוזניות בדרך לבצפר.. מכורה למוזיקה:) ואם אני לבד אז ככה גם פחות משעמם
באותו הנושא: